سخن روز /
جلسه هیئت اندیشه ورز کشاورزی
1403/02/09
جلسه هیئت اندیشه ورز کشاورزی سپاه فجر با حضور دکتر موسوی مدیر سازمان تعاون روستایی استان فارس، مهندس برزگر مدیرعامل اتحادیه تعاون روستایی استان و مهندس کشاورز همچنین دیگر مسولان استانی از جمله مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان ، مدیرکل پارک علم و فناوری و رئیس جامعه بسیج کشاورزی ، با موضوع امنیت غذایی پایدار و کاهش ضایعات تولیدات بخش کشاورزی در اتاق بازرگانی ،صنایع ،معادن و کشاورزی استان فارس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی،امروز در جلسه هم اندیشی در خصوص امنیت غذایی پایدار و کاهش ضایعات تولیدات بخش کشاورزی ،دکتر موسوی مدیر سازمان تعاون روستایی استان فارس گفت: راهکار اجرایی برای تحقق این امر توجه به جهش تولید با مشارکت مردم است که امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان راهنمایی برای سیاستگذاران و مردم ابلاغ شده است.

وی ادامه داد: بخش کشاورزی با تولید سالیانه بیش از 120 میلیون تن انواع محصولات کشاورزی دارای بیشترین تولیدات در کشور است و همچنین تعاونی ها نیز بهترین مصداق مشارکت مردم در اقتصاد هستند.


دکتر موسوی اذعان کرد: برنامه ریزی و توجه ویژه به تعاونی های روستایی،کشاورزی،تولید و زنان می تواند راهکار موثری برای افزایش تولید و به تبع آن ایجاد امنیت غذایی پایدار باشد.

روابط عمومی تعاون روستایی استان فارس
تعداد مشاهده خبر46 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal